صنایع اصالت؛ حفاظت واقعی از آن در رسانه، سیاست و فرهنگ

خلاصه

صنایع اصالت؛ حفاظت واقعی از آن در رسانه سیاست و فرهنگ

مایکل سزاریو روزنامه‌نگار، محقق و مدرس دانشگاه در این کتاب با ترکیب گزارش‌های آگاهی‌بخش و متنی پویا خوانندگان را با کسانی که در پشت صحنه واقعیت را می‌سازند و در تلاشند بر ما تاثیر بگذارند، آشنا می‌کند. این کتاب با تکیه بر ده‌ها مصاحبه کم‌نظیر و غنی با مشاوران کمپین‌ها، مدیران تبلیغاتن هنری، رهبران شرکت‌های فناوری و تولیدکنندگان محتوا در صنعت سرگرمی، به بررسی شیوه‌هایی می‌پردازد که افراد، محصولات و پلتفرم‌ها را در رسانه  فرهنگ و سیاست امروز معتبر جلوه می‌دهند. نتیجه آن تمرکز بر قدرت اصالت در دنیای اشباع‌شده و پراشتیاق رسانه‌هاست. اصالت ممکن است نمایانگر چارچوب اخلاقی زمان ما باشد و منتج به کاهش اضطراب در مورد خود، جامعه، فرهنگ، تجارت، فناوری و بشریت شود.

این اثر ایده‌آل‌های شما از پدیده سلبریتی، شهرت، حریم خصوصی، نوستالژی و پوپولیسم را تحت تاثیر قرار داده و بهبود می‌بخشد. در واقع سزاریو به دنبال ایناست که به مخاطب نشان دهد در پشت پرده این تظاهرها و نمایش‌ها، تاثیرگذاری فراوان بر مخاطبین، مصرف‌کنندگان و رای‌دهندگان در جهت کنشگری و انتخاب است. 

کتاب اقدام براساس سیاست فرهنگی توسط مایکل سزاریو نگارش شده  و در سال 2023 توسط انتشارات spring international publishing  منتشر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

×