برای فرهنگ

خلاصه

برای فرهنگ؛ قدرت آنچه می‌خریم، انجام می‌دهیم و آن که می‌خواهیم باشیم

راح برخی از مشهورترین کمپین‌های تبلیغاتی دهه گذشته استدلال می‌کند که فرهنگ قدرتمندترین وسیله برای تاثیرگذاری بر رفتار است و به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه فرهنگ را به مثابه ابزار به کار گیرند، تا الهام‌‍‌بخش دیگران برای به اشتراک‌گذاری دیدگاه‌هایشان باشد. همه ما سعی داریم در زندگی روزمره خود بر دیگران تاثیر بگذاریم. اگر می‌خواهید مردم را به حرکت وادار کنید ابتدا باید نیروهای فرهنگی بنیادین که آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد بشناسی. 

کالینز در این کتاب داستان‌ها  و تجربیاتی از مسیر فعالیت خود به عنوان یک بازاریاب موفق بیان می‌کند. از رهبری استراتژی دیجیتال بیانسه گرفته تا فعالیت در حوزه همکاری‌های اپل و نایکی یا راه انداختن موفق تیم بسکتبال بروکلین. 

این کتاب چشم‌اندازی عمیق و مبتنی بر داده‌های یک قرن، ابزارها و کدهایی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد که برندهای جهانی برای الهام‌بخشی به تغییرات جمعی به آن‌ها نیاز دارند. اگر می‌خواهید روی مردم اثر بگذارید تا اقدامی در راستای خواسته شما انجام دهند به مطالعه این کتاب نیاز دارید. 

کتاب اقدام براساس سیاست فرهنگی توسط مارکوس کالینز نگارش شده  و در سال 2023 توسط انتشارات public affairs  منتشر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

×