روابط‌عمومی به مثابه یک صنعت خلاق

خلاصه

روابط‌عمومی به مثابه یک صنعت خلاق

این کتاب، نقش روابط‌‎عمومی را به عنوان یک صنعت خلاق تعریف و تعیین می‌کند و روندها و مسائلی را که این بخش در زمینه گسترده‌تر صنایع خلاق با آن مواجه است، مورد بحث قرار می‌دهد.

نویسنده با استفاده از صنعت و تحقیقات علمی، دیدگاه‌هایی را از طیف وسیعی از حوزه‌ها از جمله خلاقیت، روان‌شناسی، تبلیغات و بازاریابی مورد بررسی قرار می‌دهد. خلاقیت و نوآوری، در زمان تحولات عمیق عناصر حیاتی هستند و توانایی تولید ایده‌های جدید مزیت رقابتی سازمان‌ها است. با این وجود، اگرچه به طور سنتی تمرکز بر خلاقیت فردی بوده است، اما این کتاب بر اهمیت خلاقیت سازمانی در روابط‌عمومی تاکید می‌کند که نتیجه کار تیمی و تعامل اجتماعی است.

این کتاب منبع ارزشمندی برای محققان و پژوهشگرانی است که می‌خواهند بدانند چگونه خلاقیت، یک سرمایه مهم در روابط‌عمومی است. همچنین برای دانشجویان رشته ارتباطات سازمانی و مطالعات روابط عمومی، و متخصصان روابط عمومی که می‌خواهند از تکنیک‌های خلاقانه و مطالعات موردی استفاده کنند، مفید خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

×